Monday, May 4, 2009

BiRdParK KualA LumPur



salam....
di sini,Pdj ader serba cikit nak d songsi bersama....awal tahun 2009,Pdj ada pg Birdpark KL.
Bukan aper,bosan x tahu nak wat aper....So nak dijadikan cerita,pada satu petang tuh,Pdj bawa Camera Equipments Pdj....Tp x th nak mane sebenarnya,tp hati nih mcm nak pergi berjalan amik gambar.....Maklum lah bosan,nak melepak malas,bukan apa,ari tuh Pdj perlukan masa tuk sendirian.....So Pdj pun pusing la kl yg sentiasa sibuk nih.....Tah macam maner blh plk terbabas pg BiRdpArk......Sesampai je kat sane,aper lagi,Pdj msk lah....
Mula2 mcm bosan tau,tp dah pas 5mnt,dah mula menembak(shoot) gambar2 burung yang terkurung nih.....Lama jugak lah Pdj kat situ....Dah setel menembak,Pdj pun gerak blk dalam pkl 6 Ptg..............Etulah al-kisah nya gmbar2 nih...
















.

3 comments:

  1. cantek pic burung tu kan...ju pon nak g gak tmpt tu....

    ReplyDelete
  2. huuuuuuuu bile g nih??
    tak penah pon masuk shoot natang nih..
    takpe2 aku g sorang2 nanti bawak 55-200 je ko.. jaga ko.. nanti aku update dalam blog aku plak, jeles tol aku nengok hehehehe =P

    p/s jgn marah =D

    ReplyDelete
  3. anda, selalu dapat baca apa yg saya fikirkan, tp seperti biasa anda yg akan dapat dlu..

    i terpikir nk pegi birdpark jgk..

    its always u je dpt dulu kan adam..
    u always beat me..

    ReplyDelete